* Två stycken



Då var det bara att packa ihop grejerna inför träning och sedan bege mig av. Eller först ska jag ringa Sofie och hoppas på att hon också slutat tidigt idag. Ni kan få höra en rolig historia som även några vänner fick höra igår

Det var en gång tre vampyrer som skulle suga blod.
Då åkte den första iväg och kom tillbaka efter en liten stund med en röd bloddroppe på tanden.
Vampyr 2 o 3: Var har du varit och sugit blod?
Vampyr 1: Jag har varit och sugit blod ur en mygga
Så åkte den andra vampyren iväg och kom tillbaka efter en stund med rött blod runt hela munnen.
Vampyr 1 o 3: Var har du varit och sugit blod?
Vampyr 2: Jag har varit och sugit blod ur en kossa
Så åkte den tredje vampyren iväg och kom tillbaka lite senare helt röd hela han.
Vampyr 1 o 2: Var har du varit och sugit blod?
Vampyr 3: Ser ni muren där borta?
Vampyr 1 o 2: aa??
Vampyr 3: Det gjorde inte jag

Medans jag är på g får ni en till

Tre vampyrer skulle gå in på en bar och ta lite blod att dricka.
De första två beställer varsitt glas blod. Den andra beställer av en konstig anledning ett glas vatten. Då kollar vampyrerna snett på honom och undrar vad felet är.
Då tar han upp en blodig tampong ur fickan "TEA-TIME BOYS!"

Hoppas ni inte fnissar ihjäl er nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

update=)

2009-02-11 @ 18:31:10
URL: http://emmaelassali.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hörru snygging, du är inte så bra på att uppdatera måste jag säga! Skärpning! ;) <3

2009-02-13 @ 10:32:46
URL: http://camillar.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Isåfall har jag nog bloggen för dig!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg! Och har läsare ifrån många olika länder.

Kika gärna in och kolla om du gillar den!



PS. Just nu lottar jag ut ett dyrt smyckes-kit från självaste Tiffany & Co. i bloggen. Så var gärna med och tävla!

2010-02-07 @ 11:32:28
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0