* Rumpor

Blev inte värsta intensivträningen idag men sprang i alla fall så mina ben blev trötta.
Jag har lärt mig spänna rumpmuskeln också..
Gick typ till såhär:
Sofie står och spänner rumpan i spegeln och jag blir förståss impad över att det syntes så mycket. Jag försöker att göra likadant och tror för stunden att min fettorumpa inte har några muskler, eftersom den inte rörde sig ett dugg. Då tar Sofie ett initiv och slår mig hårt på rumpan och båda känner hur mycket den spänns
Sofie: Kommer du ihåg hur du gjorde nu?
Vipps så visste jag hur man spände rumpmuskeln.

Laddar ner Chaneling..ska tydligen vara bra. Somnar säkert galant efter den.


Exakt såhär ser Sofies rumpa ut fast lite mindre. Snyggt va

Kommentarer
Postat av: sofie

hahah du är störd lina! :D

2009-01-12 @ 23:51:20
URL: http://sooofffiiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0